Klachten Beleid

Ingangsdatum: 01-10-2024

Wij streven ernaar om producten van hoge kwaliteit te leveren en zorgen ervoor dat onze klanten tevreden zijn met hun aankoop van carnavalsemblemen. Hieronder vind je ons klachtenbeleid.

1. Klachten

  1. Indienen van een klacht: Als je een klacht hebt over onze producten of dienstverlening, neem dan binnen 7 dagen na ontdekking van het probleem contact met ons op via info@patchstore.nl  Vermeld hierbij je ordernummer en een duidelijke omschrijving van de klacht.
  2. Klachtprocedure:
    • Wij zullen je klacht zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst, in behandeling nemen.
    • Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, zullen wij binnen 14 dagen een ontvangstbevestiging sturen en een indicatie geven wanneer je een meer uitvoerig antwoord kunt verwachten.
  3. Oplossing van de klacht:
    • Als de klacht gegrond is, zullen wij, naar keuze, het product repareren, vervangen of het aankoopbedrag (gedeeltelijk) terugbetalen.
    • Eventuele verzendkosten voor het retourneren van een defect of beschadigd product worden vergoed door ons.

2. Retourzendingen

  1. Aanmelden: Neem contact met ons op via info@patchstore.nl voordat je een product retourneert. Wij zullen je verdere instructies geven.
  2. Verpakking: Verpak het product zorgvuldig om verdere schade tijdens het transport te voorkomen.
  3. Verzendkosten: In geval van een gegronde klacht, vergoeden wij de verzendkosten voor de retourzending.

3. Contact

      Voor vragen over ons klachtenbeleid kun je contact met ons opnemen via: info@patchstore.nl