Levertijd

Ingangsdatum: 01-10-2024

Wij streven ernaar om je bestelling van carnavalsemblemen zo snel mogelijk te leveren. Hieronder vind je ons beleid met betrekking tot levertijden in samenwerking met PostNL:

1. Verwerking en Verzending

  1. Bestellingen op werkdagen: Bestellingen die op werkdagen (maandag t/m vrijdag) voor 16:00 uur zijn geplaatst, worden dezelfde dag nog verwerkt en verzonden.
  2. Bestellingen in het weekend: Bestellingen die op zaterdag of zondag worden geplaatst, worden de volgende maandag verwerkt en verzonden.

2. Levering door PostNL

  1. Levertijd in Nederland: PostNL levert doorgaans binnen 1 werkdag na verzending.
  2. Leverschema:
    • Besteld op maandag t/m vrijdag voor 16:00 uur: Levering de volgende werkdag.
    • Besteld op maandag t/m donderdag na 16:00 uur: Levering twee werkdagen later.
    • Besteld op vrijdag na 16:00 uur: Levering op dinsdag.
    • Besteld op zaterdag of zondag: Levering op dinsdag.

3. Nationale Feestdagen

  1. Vertragingen: Tijdens nationale feestdagen kunnen er vertragingen optreden in de verwerking en levering van bestellingen. Wij informeren je hierover tijdig via onze website en nieuwsbrief.
  2. Aangepaste Levertijden: Bestellingen geplaatst op een feestdag worden de eerstvolgende werkdag verwerkt en verzonden.

4. Bevestiging en Track & Trace

  1. Bevestiging: Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een bevestiging per e-mail.

Track & Trace: Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met een Track & Trace-code van PostNL waarmee je de status van je zending kunt volgen. 

 

Niet ontvangen bestellingen

  1. 1. Bekijk de Track & Trace code van je pakket.

Deze is te vinden in uw mail of te vinden in Mijn Bestellingen. Controleer via deze link of de tijdindicatie van uw bestelling is verschoven. 

  1. 2. Controleer het bezorgadres.

Check nogmaals uw bezorgadres en controleer uw ingevulde postcode. 

  1. 3. Controleer uw mail.

heeft u een ‘niet thuis’-bericht ontvangen? Dan is het pakket bij de buren bezorgd of de bezorger heeft een nieuw bezorg moment ingepland.

Alle stappen doorlopen maar u weet niet waar uw pakketje blijft?

Wacht tot maximaal vijf dagen nog even af indien uw pakket is vertraagd. 

Heeft u het pakket na 5 dagen nog niet ontvangen?

Neem dan contact met ons op. Doe dit binnen 14 dagen na de oorspronkelijke bezorgdatum. 

We helpen u graag om uw pakket zo snel mogelijk bij u te krijgen.